دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه

ریاست دانشگاه

سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل در پیامی آغاز سال تحصیلی جدیدرا تبریک گفت.

سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل در پیامی آغاز سال تحصیلی جدیدرا تبریک گفت.

30 شهریور 1400
1202
سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل در پیامی آغاز سال تحصیلی جدیدرا تبریک گفت.

سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل در پیامی آغاز سال تحصیلی جدیدرا تبریک گفت.

دکتر اکبر حاجی زاده مقدم، سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل در پیامی آغاز سال تحصیلی جدیدرا تبریک گفت.

بسمه‌تعالی


بار دیگر فصل روشن مهر از راه می‌رسد و کتاب معرفت با سرانگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و رهروان علم و دانش ورق می‌خورد و سپهر بینش و دانایی به روی هزاران دانشجو و دانش‌پژوه آغوش می‌گشاید. هر سال، در آغاز ماه مهر و سال تحصیلی جدید، جوشش دوباره‌ای در مسیر پیشرفت علمی و تعالی فردی و اجتماعی آغاز می‌شود و دانشگاه‌ها به‌عنوان مهد تعلیم و تربیت انسان‌های متعهد و متخصص پویایی بیشتری می‌یابند.

امروز اعضای جامعه دانشگاهی باید با ایجاد فضای اخلاقی همراه با نشاط در دانشگاه به عنوان کانون جوشش فکری جامعه، در مسیر پویایی علمی و فرهنگی هم‌راستا با رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش نمایند و به رسالت خطیر خود برای تعالی ایران اسلامی و تحقق پیشرفت‌های علمی و فناوری عمل نمایند.
تقارن باشکوه آغاز فصل علم و دانش با هفته دفاع مقدس و درس‌های این وقایع، می‌تواند کامل‌ترین مدرسه و دانشگاه برای کسانی باشد که جویای کشف و کسب آموزه‌های عمیق انسانی، معرفتی و الهی هستند. همزمانی این مناسبت‌ مهم می‌تواند این مفهوم را داشته باشد که می‌توان با کسب دانش و فضیلت مرزهای جدید علم و دانش را درنوردید و با پیوند علم و ایمان، قله‌های رفیع پیروزی و کامیابی را فتح کرد.

سال تحصیلی جدید امسال نیز به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا متفاوت از سال‌های دیگر آغاز می‌شود و از دست‌دادن تعدادی از هموطنانمان به سبب این بیماری ضایعه‌ای بزرگ برای کشور است. یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی می‌داریم و به کادر درمان کشور خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌نماییم؛ اما آنچه که موجب امید است، موفقیت دانشگاهیان در فائق آمدن بر این بحران و حرکت به سمت تحوّل است که در استمرار فعالیت‌های آموزشی نمود یافت و نه تنها امر مهم آموزش و پژوهش در این مدت تعطیل نشد؛ بلکه با روش‌های جدیدآموزش مجازی، جلوه‌ای نوین به خودگرفت.
اینجانب ضمن پاسداشت هفته شکوهمند «دفاع مقدس»، آغاز سال تحصیلی و شروع سالی دیگر در تقویم تعلیم و تربیت را به جامعه دانشگاهی به‌ویژه دانشجویان عزیز و نیز اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل صمیمانه تبریک می‌گویم و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی و اخلاقی توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را خواهانم.

اکبر حاجی زاده مقدم
سرپرست دانشگاه

روابط عمومی دانشگاه

https://ausmt.ac.ir/n/382