دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
سامانه‌ها و وب‌سایت‌های دانشگاه

ریاست دانشگاه

پیام سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

پیام سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

31 شهریور 1400
1189
پیام سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

پیام سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

پیام سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل طی پیامی 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر اکبر حاجی زاده مقدم بدین شرح است :



بسم الله الرحمن الرحیم

ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ



دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که  هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند. دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.


این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.


امروزه که قدرت و اقتدار ایران عزیز اسلامی در منطقه و جهان به همگان ثابت شده است، بی‌شک این ثبات، آرامش، اقتدار و توسعه‌ی علمی امروز کشور در همه‌ی بخش‌ها مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیورمردان و شیرزنانی است که برای اعتلای ایران اسلامی از جان و مال و هستی خود گذشتند.دفاع مقدس به همه اثبات کرد تنها راه پیروزی مقاومت در برابر زیاده خواهی هاست و سازش و تسلیم قطعاً هزینه بیشتری خواهد داشت.
سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل در بخش دیگری از این پیام با اشار ه به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند:  دانشگاه مبدأ پیشرفتهای علمی و عزت و آبروی ملت ایران است و دشمن بدون تردید از این مرکز مهم قدرت افزایی ایران غافل نیست و غافل نخواهد شد" افزود: اساتید، کارکنان و دانشجویان در طول دفاع مقدس همواره با استقامت، ایثار و فداکاری  در سایه ی رهنمودهای امام راحل و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری توانست تا به اوج قله های سعادت و پیروزی فایق آید و در بستر همین توانمندیها بود که بعد از جنگ تحمیلی توانست با روحیه ی ایثار گری قله های علمی کشور را درنوردد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین علمی جهان به اهتزاز در آورد.

دکتر اکبر حاجی زاده مقدم ادامه داد: نائل آمدن به افتخارات علمی در زمینه های مختلف جزء با فراگیری درس ایثار و شهادت  میسر نبود، موفقیتهای که ثمره خون شهیدان جهاد علمی کشورمان بود که با دشمنی و توطئه ی دشمنان این نظام به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و راه آنان توسط جوانان برومند و تحصیل کرده این کشور تا ابد ادامه خواهد یافت.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور شهرستان آمل را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

باآرزوی توفیق الهی
اکبر حاجی زاده مقدم
سرپرست دانشگاه

روابط عمومی دانشگاه

https://ausmt.ac.ir/n/384